Door Reinout Van Zandycke

 

Spreker Reinout Van Zandycke staat bekend om zijn vernieuwende aanpak in politieke marketing. Hij combineert de nieuwste marketingtechnieken met succesvolle principes uit de retoriek en overtuigingspsychologie. Hij neemt campagnes onder handen op zowel strategisch als uitvoerend niveau. 

 

In de sessie op 24 mei zal hij aan de hand van voorbeelden uit de politiek uitleggen uit hoe de combinatie psychologie en digitale marketing vandaag wordt toegepast. 

Met concrete tips en cases die ook voor jullie van toepassing zijn !

 

Meer info over Reinout en zijn werk kan je terugvinden op www.exposure.be.

TAAL

Deze sessie zal in het Nederlands gegeven worden

 

PRIJS

50eur voor C Square leden – 120eur voor niet-leden (excl. BTW)

Inclusief lichte TheMerode lunch

PLAATS

Deze sessie zal doorgaan in het vernieuwde THEMERODE social club in Brussel.

Een prachtige setting voor het bespreken van een interessante en actueel topic.

Daar bovenop hebben we nu « toevallig » deze sessie tijdens de lunch-uren georganiseerd zodat je ook kan genieten van een lichte THEMERODE lunch.

Inschrijven?